Сучасний бренд Flint запускає масштабний ребрендінг

У 2018 році, ТМ «Flint», яка вже понад 15 років займає перше місце на ринку снеків, запускає глобальний ребрендінг. Тепер, замість мінімалістичного дизайну, покупець побачить оновлену, яскраву і стильну упаковку, розроблену відповідно до сучасних тенденцій.

Окрім візуальної частини, зміниться позиціонування ТМ «Flint» і ставлення її до всього того, що відбувається навколо. «Flint з ним!».
Що це означає? Кожен день нас підстерігають ситуації, які неабияк змушують нервувати: невдале побачення, проблеми на роботі, зустріч, що зірвалася, і багато іншого. Замість звичного хвилювання, «Flint» пропонує «забити» і поставитися до цього простіше. «Flint з ним!». Змахни проблему з плеча і йди далі. Така філософія бренду припаде до душі кожному і допоможе легше приймати різні життєві негаразди. Тому що «Flint», як старий друг, завжди поруч. Він розуміє тебе і приймає таким, який ти є.

Забий на все – Flint з ним!