Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Вага 130г, 80г, 30г.

Сухарики «Flint» Street Food

Сухарики «Flint» Street Food  –  демократичний молодіжний бренд, який ввібрав у себе кращі традиції вуличної кухні різних країн світу. Тепер любителям швидких перекусів не потрібно стояти у величезних чергах, шукати найближчі фаст-фуди й чекати їх відкриття. Варто лише зайти до сусіднього магазину або торгової мережі й купити пачку Street Food зі смаками «Італійська піца», «Американський бургер», «Мексиканське буріто».
Сухарики Flint – реальний Street Food!

80г.

80г.

80г.

Сухарики «Flint» MAX

Максимум можливостей і задоволення! «Flint» створив максимально універсальний продукт, який зуміє наповнити будь-який день неймовірним смаком і максимально хрустким настроєм. Сухарики «Flint» MAX – не просто оригінальне поєднання форми і смаку. Особливістю «Flint» MAX є розмір самого сухарика, який значно більший  звичайних сухариків, а також більша вага упаковки. Сьогодні ти обираєш «Roast beef», завтра – «Cheese MIX», а на вихідних із друзями відриваєшся в компанії з сухариками зі смаками «Tomato Grill», «Seafood» або «Sour Cream&Onion». Обирай сам, яким смаком наповнити свій день. Головне – відривайся по максимуму!

Вес 80г.

Вес 80г.

Вес 80г.

Вес 80г.

Вес 80г.

Історія бренду:

2002 рік

Створення торгової марки. Рекламні акції національного масштабу спеціально для школярів. Наприклад, загальнонаціональна акція «Операція піастри» тощо.

2005 рік

Торгова марка ставить перед собою завдання розширити цільову аудиторію. Концептуально змінюється дизайн упаковки. Одночасно за зміною дизайну проходить  нова рекламна кампанія під девізом «Сухарики «Флінт» – смак, який НЕ втримати!»
У літній сезон 2005 року стартувала акція «Піастри 2», яка підвищила популярність торгової марки й принесла істотне зростання продажів. З’явилися нові, оригінальні смаки «Чорна ікра» і «Червона ікра». Виведення на ринок нових смаків супроводжувалося масштабною рекламною кампанією під девізом «Ікри багато не буває». В кінці 2005 року торгова марка «Флінт» провела в нічних клубах 9 міст-мільйонників України парад вечірок.

2006 рік

Протягом року постійно проходили акції «Швидкий Флінт» – студенти могли, не виходячи з гуртожитку, замовити собі сухарики; «Флінт Дозор»  – серія вечірок на Чорному морі. Також у 2006 році під слоганом «Макай, а не вмикай» на ринок вийшли сухарики «Флінт» із соусами.

2007 рік

З’явилися сухарики «Флінт» в інноваційній EXTRIM-пачці: більш зручній, стильній і об’ємній, орієнтованій на людей, які ведуть активний спосіб життя.

2008 рік

Пройшов під знаком «Флінт Night». Акцентований девіз
«Сухарики «Флінт Night » – чисто чорні!», який прогримів рік тому, й енергетично стильна реклама запам’яталися всій Україні. Це спеціальний продукт для любителів житніх сухариків. Особливість позиціонування – стильний клубний продукт.

2009–2011 роки

Асортимент ТМ «Флінт» розширився новими позиціями. У пшеничній лінійці з’явилися смаки «Шинка з гірчицею» і «Краб». Також був введений національний смак для Республіки Казахстан – «Яловичина Чилі». У лінійці «Флінт Night» додалися смаки «Салямі» та «Сало з цибулею».

2012 рік

На український ринок житніх сухариків вийшов концептуально новий продукт, орієнтований на більш дорослу аудиторію споживачів – «Grenki Flint». За досить короткий час новинка вийшла в лідери продажів, підкоривши любителів хрусткого оригінальними пряними смаками: «Телятина з аджикою», «Сало з хріном», «Часник». Також рік запам’ятався запуском лінійки «легких» сухариків «Флінт Light», яка порадувала різноманітністю таких смаків, як «Морський коктейль», «Колекція сирів», «Сметана й зелень», «Лісові гриби».

2013 рік

«Я це куплю!» Саме під таким девізом пройшов рік для нової лінійки сухариків від ТМ «Flint» – American Style. Оригінальний дизайн упаковки, унікальні смаки «Гамбургер», «Хот-Дог» і «Чізбургер» просто підірвали ринок снеків і стали улюбленим перекусом для молоді багатьох країн світу. Також на прилавках торгових точок з’явилися сухарики «Флінт» із соусами: «Краб» в компанії соусу тар-тар, «Шашлик» з кетчупом, «Телятина» і гірчиця. Паралельно з цим асортимент ТМ «Grenki Flint» поповнив «гарячий» смак «Томат спайсі».

2014 рік

Стартувала потужна рекламна кампанія на підтримку просування бренду «Flint American Style». Поряд з цим відзначилася і ТМ «Grenki Flint», запустивши в продаж два неординарних смаки – «Васабі» і «Оселедець». У лінійці сухариків «Флінт» із соусами додалася позиція сухарики зі смаком «Холодець» з хріном. Однак найяскравішою подією 2014 року стала поява ексклюзивного бренду нового формату  – Білі  «Grenki Flint». Споживачеві було представлено три смаки продукції: «Колекція сирів», «Сметана з зеленню» і «Запечене м’ясо». Для підтримки виходу заявленої торгової марки вийшов смачний ролик з уже улюбленими мотивами пісні «Кожен любить грінки!..».

2015 рік

На початку року стартувала драйвова акція від сухариків «Флінт» під назвою «Магніти в пачці». Це спеціальний проект, який спрямований на збільшення кількості лояльних споживачів та нарощування обсягів реалізації продукту. Так, у кожного покупця була можливість зібрати свою брендову колекцію з п’ятнадцяти флінтових магнітів або знайти призовий супермагніт і обміняти його на один із трьох екстремальних смартфонів!

Ребрендинг марки: презентовано новий логотип «Flint», а також яскравий динамічний дизайн упаковки сухариків.

Лінійка «Grenki Flint» поповнилася смаком «Баварські ковбаски».

Хітом літа стала новинка з нотками східної кухні від сухариків «Flint» – смак «Кебаб».
У липні стартувала нова всеукраїнська акція «Гроші в пачках».

У продаж надійшов перший молодіжний снек, який увібрав у себе кращі традиції вуличної кухні різних країн світу  – сухарики «Flint» Street Food.

А  Білі «Grenki Flint» порадували своїх шанувальників унікальною міксовою пропозицією  – грінки зі смаком «Морський коктейль».

2016 рік

Максимум смаку –  максимум задоволення! У березні 2016 року улюблений бренд випустив на ринок снеків новинку – сухарики «Flint» MAX. Особливістю продукції став розмір самого сухаря, який значно більше звичайних сухариків. Крім цього сухарики «Flint» MAX виділилися ще й цікавим дизайном упаковки. Яскраві, соковиті й по-європейському стильні вони відразу привернули увагу споживачів. Серед смаків до лінійки бренду увійшли такі позиції: «Sour Cream & onion», «Cheese MIX», «Tomato Grill» і «Seafood».

 

З 1 квітня по 31 травня 2016 року включно українці мали можливість взяти участь в максимально «зарядженій» акції «Flint Play» та позмагатися за ряд цінних подарунків, а також за суперприз – IPad.

 

Спеціально до сезону пікніків та вікендів на природі «Flint Grenki» презентували новинку – грінки зі смаком «Варені раки». На підтримку нової позиції в ефір національних каналів вийшов унікальний рекламний ролик зі «співаючими» раками в головній ролі!

 

10 червня, в день відкриття Євро-2016, стартувала акція «Grenki Футболето», для участі в якій потрібно було купити акційну пачку «Grenki Flint», знайти всередині фішку з унікальним кодом та зареєструвати його на промо-сайті. Ті, хто виконав усі умови акції, отримували можливість виграти поповнення мобільного телефону на суму від 3 до 50 гривень, один із призових сертифікатів на купівлю техніки в магазинах партнера організатора акції, а також автоматично ставали учасниками фінального розіграшу суперпризу – 40 000 гривень!

 

В кінці року «Flint» оголосив про старт міжнародної акції «Star Flint. Зоряна битва», яка об’єднала гравців із 6 країн світу! Так, купуючи акційну продукцію бренду сухариків №1, кожен учасник отримував можливість зібрати колекцію лімітованих карток з героями знаменитої саги «Бунтар-один: Зоряні війни. Історії», стати частиною справжньої онлайн битви на промо-сайті https://star.flint.tm/, а також поборотися за цінні призи.