Новини

13.06.2022
Рухаємося до Перемоги, допомагаючи ЗСУ, ТРО та переселенцям!

Рухаємося до Перемоги, допомагаючи ЗСУ, ТРО та переселенцям!
Наша команда передала 300 ящиків українських снеків на потреби захисників, захисниць та людей, які виїхали з тимчасово окупованих територій!
💙💛Смаколики брендів “Flint”, “Big Bob”, “Chipster`s” та “Сан Санич” вже поїхали на передову та до прихистку переселенців відомої телеведучої Лесі Нікітюк.

Дякуємо Лесі за співпрацю у добрій справі та за такі приємні слова:
"група компаній Snack Production, куди входять наші улюблені українські бренди Flint, Big Bob, Chipster‘s та Сан Санич, передала мені 300 ящиків своєї продукції! Більша частина якої піде військовим, які зараз знаходяться на передовій, а інша залишиться в моєму Прихистку для вимушених переселенців🙏 Дякую Flint, Сан Санич, Big Bob та Chipster`s за допомогу!

З такими людьми наша перемога наближається ще швидше!"
У Єдності - наша сила, українське для рідної України!

03.06.2022
Спільними зусиллями команда Snack Production продовжує допомагати нашим рідним українцям

Спільними зусиллями команда Snack Production продовжує допомагати нашим рідним українцям у такий важкий час.

Минулого тижня наш "Хуторок" разом з відомою українською співачкою Наталією Могилевською відвантажив чергову партію надважливої гуманітарної допомоги: 3 тонни продукції нашого виробництва вирушають до Донецької області, а також на кухні, де героїчні повари приготують смачні страви для ЗСУ.

Також "Хуторок" разом з нашим другом Дядею Жорою реалізували відвантаження більше 4 тонн продукції для допомоги цивільному населенню! Борошно, крупи та макарони вже пакують в продуктові набори на Харківщині.

Найвідоміша телеведуча України Марія Єфросиніна опублікувала подяку бренду «Хуторок» за надану допомогу : Українські селища отримали понад 5 тонн продукції від ТМ "Хуторок". Продукти вже відправились на допомогу людям, які були вимушені покинути свої домівки.

Переборемо! Пересилимо! Переможемо! Слава Україні!

19.05.2022
Працюємо на спільну перемогу!

Всі українці працюють на спільну перемогу, не покладаючи рук. Наша команда такоже не відстає та надає допомогу населенню та захисникам. Тільки на минулому тижні ми відправили понад 6 тисяч позицій продукції першої необхідності: борошно, різні крупи, макарони, цукор - все, щоб підтримати наш народ та нарешті відчути жадану ПЕРЕМОГУ!

💙💛Відома телеведуча та блогерка України - Леся Нікітюк, опублікувала подяку бренду «Хуторок» за небайдужість та допомогу : Місто Хмельницький отримало понад 5 тонн продукції від ТМ "Хуторок" Продукти вже відправились Західною Україною на допомогу нашим рідним українцям, які через російську агресію були вимушені покинути свої домівки.

💙💛Благодійний фонд на чолі з Сергієм Притулою реалізовують величезну допомогу для цивільного населення, а також для наших ЗСУ. Минулого тижня ТМ "Хуторок" надала 5 тонн продукції в асортименті для БО "Фонд Сергія Притули" для допомоги та підтримки українців

Підтримувати та допомагати - наша спільна справа! Слава Україні! Слава Україні

05.05.2022
Допомога яку надає Snack Production

Зробити добру справу - це не лише допомогти тому, хто цього потребує. Адже історії про гарні вчинки надихають людей та роблять цей світ добріше. Тому сьогодні у #SP_ДОПОМОГА ми продовжимо розповідати про допомогу, яку надає Snack Production.

За останній тиждень наша команда надала допомогу на суму понад 125 000 грн, на яку воїнам передано: харчові продукти; каші швидкого приготування; готові страви; серветки; мобільна техніка (коптер, смартфон).

Спільними зусиллями нашої команди разом з представниками відомої інформаційної агенції "Інформатор.ua", героям на передову були передані на сумму понад 100 000 грн додатково: ноутбук; каски 10 штук; взуття; десятки пакетів з продукцією.

Тож єднаймося для добрих справ! Разом ми переможемо!
Віримо у наших воїнів, віримо в Україну!

25.04.2022
Волонтерська діяльність ГК Snack Production

Смак Перемоги вже витає в повітрі, адже увесь світ вірить в Україну та захоплюється сміливістю українців. Нам допомагають усі цивілізовані країни,бо за нами правда. Кожен українець бореться на своєму фронті.
Не можемо залишитись осторонь і ми, тому Snack Production, наші співробітники, власники компанії та наші генеральні партнери об’єдналися і діють як єдина команда. Ми задіяли усі можливі ресурси для допомоги Україні.
Нашою потужною командою вже передано допомоги на потреби ЗСУ та ТРО на суму майже 4 000 000 грн, а також передано допомоги для потреб постраждалих від збройної агресії рф та внутрішньо переміщених осіб із зони бойових дій на суму більше 350 000 грн, і ми не будемо на цьому зупинятись, далі - більше! Окрім цього, наше виробництво працює в посиленому режимі, щоб продукти наших брендів були доступними для кожного.

💙💛Пліч-о-пліч наша команда займається волонтерською діяльністю для України:
⚡️Проводиться забезпечення готовими стравами працівників телебачення;
⚡️ Проводиться забезпечення продуктовими наборами шкіл та закладів, що приймають постраждалих від збройної агресії рф та внутрішньо переміщених осіб з окупованих територій;
⚡️Відвантажуються продукти харчування для волонтерських центрів та благодійних організацій;
⚡️ Здійснюється транспортне перевезення гуманітарної допомоги до блокпостів та волонтерських центрів. Велику роль зараз відіграє допомога безпосередньо нашим хоробрим ЗСУ та ТРО.
На даний момент багато хлопців та дівчат нашої команди та з компаній наших генеральних партнерів вже у лавах ТРО та ЗСУ захищають нашу країну. Наша команда на постійному зв’язку з ними і намагається забезпечити їх амуніцією та надати іншу необхідну допомогу.

Також, хочемо поділитися, як вдалося допомогти нашим захисникам у ТРО та ЗСУ:
⚡️ Snack Production разом зі своїм Генеральним партнером з транспортних перевезень Eurogrouptrans передали паливо, 7 одиниць вантажної техніки та 5 одиниць легкових транспортних засобів для потреби ЗСУ;
⚡️ надана гуманітарна допомога на пости ТРО, ЗСУ і Полку особливого призначення «Дніпро-1»
⚡️ виділено допомогу за запитом для Ленінського РВК м.Дніпро, ТРО та ЗСУ
⚡️ Намагаємось забезпечити бронежилетами наших хлопців та дівчат у зонах бойових дій.

Наші співробітники з власної ініціативи займаються волонтерською діяльністю у вільний від роботи час:
⚡️Готують гарячі обіди для захисників України;
⚡️Беруть участь у проєктах волонтерських центрів, а саме: збирають гуманітарну допомогу, шукають медикаменти чи плетуть сітки.
⚡️Близько 20 працівників центрального офісу та регіонів беруть волонтерську участь у проєкті «Інформаційно-координаційний центр ГК»

Це неповний перелік нашої допомоги, яка так важлива для рідної країни в ці часи.
Разом ми неперможні!
З вірою у серці, все буде Україна!🇺🇦

13.04.2022
Інтерв’ю з директором департаменту маркетингу Євгеном Разуваєвим

Сучасний світ сповнений турбулентності, а у такій динамічній сфері як маркетинг, необхідно не тільки слідкувати за трендами та адаптувати цілу стратегію бренду до змін, а ще й ефективно та влучно застосовувати маркетингові тактичні підходи таким чином, щоб вони працювали на користь іміджу бренда та компанії в цілому. Ми ще не встигли оговтатися від пандемії, як сталося нове шокуюче потрясіння – вторгнення росії в Україну. Початок війни прогнозували, але у це просто неможливо було повірити: більшість людей були переконані, що напад сусідньої держави на європейську країну просто неможливий. Але 21 сторіччя вчить нас «ніколи не казати ніколи», все що нам залишається – це прийняти страшну реальність та навчитися в ній виживати не тільки людям, але і бізнесу. Нижче у інтерв’ю з директором департаменту маркетингу Євгеном Разуваєвим ми розглянемо, як діяти брендам у сьогоднішній реальності на прикладі міжнародної Групи компанії Snack Production, що родом з України, до портфелю брендів якої входять: «Flint» «Сан Санич», «Big Bob», «Chipster`s», «Морські» та інші.

●Яке найголовніше питання виникло у маркетологів в умовах війни?

Мій викладач на курсі «mini MBA in Brand Management», широко відомий професор маркетингу Марк Рітсон у перших же рядках своєї авторської колонки для міжнародного видання «Marketing Week» декілька днів тому написав слова, які більше ніж місяць пульсують у скронях майже кожного українського маркетера та більшості адекватних людей з усього світу: «Бренди, які залишаються в росії, роблять заяву про підтримку путіна. Бренди, які продовжують вести бізнес в росії, не заслуговують жодної підтримки в нашій галузі (маркетингу)».

●Що б Ви сказали про бренди, які залишилися на російському ринку?

Про компанії, що вперто продовжують заперечувати очевидне та відмовляються йти з бізнесу на території країни-агресора, бренди, що досі вагаються, та транснаціональні бізнеси, що не одразу, але «прозрівають», та продають свої активи, навіть, якщо спочатку притримувалися доволі консервативної політики на кшталт деяких міжнародних пивних корпорацій, написано вже не мало. І буде написано ще багато. І будуть, напевно, розкриті карти ще й таких організацій, що публічно декларують закриття частини свого бізнесу, але продовжують сповна поповнювати військовий бюджет агресора і навіть шукають шляхи обходу своїх же заяв, а деякі з них, типу припинення інвестицій в рекламу, прямо порушують. Але всьому свій час. Я хочу розказати про те, через які потрясіння та зміни пройшли наші бренди та Компанія за останні майже півтора місяця з початку війни.

●Чи був заготовлений запасний план маркетингових дій на випадок війни?

24 лютого стало тим днем, до якого, напевне, можна було підготуватися і з маркетингової та бізнесової точки зору, але я гадаю, що навіть для найбільш розважливого стратега маркетинг під час війни – це абсолютно новий досвід, який всі ми вимушені прожити, навіть попри повне небажання. Одне з перших питань, чи залишати активні рекламні комунікації, було вирішене само собою. Перехід топових телеканалів у формат новинного марафону, тотальна неможливість займатися повноцінним продакшеном у перші тижні війни, неслаба така розгубленість, та чого там зменшувати, місцями реальний страх за безпеку сім’ї, рідних та близьких множили усі варіанти стратегій, що ретельно готувалися нашими командами протягом декількох місяців, на нуль. Більше того, незважаючи на практично ручне керування бізнесом, продажами, що рухнули майже на порядок, потрібно було оговтатися самому, привести команду до тями і спочатку зайнятися невідкладними діями та рішеннями, а трохи згодом почати також із стриманим оптимізмом збирати думки та намагатися оформити їх у декілька сценаріїв розвитку брендів компанії у повоєнний час.

●Як саме змінився маркетинговій підхід, які рішення були прийняті в першу чергу?

Першим рішенням після нетривалого періоду було забезпечення безпеки родин, яким займалась більшість наших людей, та переміщень всередині країни, було розгорнути на всіх соціальних майданчиках та платформах наших брендів активний інформаційний фронт, направлений на підтримку високого морального духу нашої аудиторії. На противагу шаленій кількості негативної інформації, що неслася з усіх боків, ми зробили нашою основною метою множення та підсилення позитивної та корисної інформації.

●На що спрямованій контент вашого так званого «інформаційного фронту»?

Наша діджитальна команда тепер починає кожен день із добірки позитивних новин, що трапилися за минулу ніч та попередній день – успіхи наших військових, важливі міжнародні заяви та підтримка нашої країни, регіональні та локальні перемоги. А протягом дня з’являються публікації з такими хештегами, як #sp_перемога, #sp_корисно, #sp_безпека, #sp_антифейки, тощо.

●Як саме змінилася комунікація ваших брендів?

За позиціонуванням майже всі наші бренди – це «свої хлопці» та «жартівники», тож ми намагалися утриматися від неприроднього для нас пафосу, та продовжувати підбадьорювати людей, а отже команда креаторів та дизайнерів продовжує працювати над тим, щоб міцні вирази, цитати та меми цього суворого часу пройшли крізь характери наших бренд-персонажів, та отримали нову силу за допомогою Санича та його родини, чілера з Chipster`s, забиватора Flint та цілої ватаги нових мескотів Big Bob. Тут є історії і про насіння в кишенях окупантів, і про тракторний батальйон, і про гусаків з біолабораторії, і про банку томатів спайсі та ворожі дрони, і про заспокійливий чіл у виконанні деяких радників ОП, і, звичайно ж, про міцні горішки наших воїнів.

●Чи є зміни у продуктовий стратегії, що стосовно виходу новинок?

Паралельно велася робота над адаптуванням продуктової стратегії. Більшість проектів з розробки і лончу нових продуктів були, на жаль, поставлені на паузу. Також з огляду на майже повну блокаду країни з трьох боків та ускладненням, подорожчанням та затримками у логістиці, дуже гостро стало питання залишків як готової продукції, так і усіляких компонентів для виробництва продуктів від сировини до пакувального матеріалу та спецій. Але були і більш неординарні виклики.

●Про які саме неординарні виклики йдеться? Чи можете навести приклад, будь ласка?

За останній місяць антиросійські настрої злетіли майже до небес, і тепер, як багато хто каже, світ поділився на чорне та біле без будь-яких напівтонів, але «зрада» тепер може миттєво прилетіти навіть за кольори, які використовує бренд, і дорікання сиплються без розбору та без уваги на те, яку позицію насправді займає бренд або компанія, чи ведуть вони активну проукраїнську діяльність, чи донейтять, чи сумлінно волонтерять. Одним з таких прикладів є найбільша продовольча мережа «АТБ». Комбінація червоного, синього та білого кольорів у фірмовому стилі компанії неодноразово призводила до спалахів хейту з боку диванного інтернет-війська. Хоча зазвичай експерти з брендингу та айдентики кажуть, що синій символізує довіру та силу, а червоний збудження та молодість. Також є асоціації й іншого порядку, наприклад, синій може символізувати море, а червоний – колір деяких морепродуктів, то ж доволі часто використовується у морських продуктах, або ж, як в нашому випадку, снеках з популярними смаками риби та морепродуктів. Отже, ми розуміли, що деякі дизайни, які не викликали такого сильного збудження до 24.02 наразі можуть сприйматися зовсім по-іншому у контексті війни.

●Чи були проведені якісь покращення дизайну брендів Компанії в цьому контексті?

Теорія досить швидко знайшла підтвердження у вигляді запитання про недоречність сполуки кольорів моря та крабів на одному з наших продуктів. Тут не було чого сперечатися і запитувати, чого ж це викликає обурення тільки тепер, зараз це точно недоречно і ми швидко намагалися виправити ситуацію. Тим більше, що до блакитного ідеально пасує… жовтий! Будемо вважати, що на пачці чипсів зі смаком крабу він також буде символізувати пісок. І хоча це було доволі непросто в теперішній час (дякую нашій команді продажів та логістики), але ми знайшли змогу вилучити з продажу та повернути з усіх наших складів на території України продукт в старому дизайні пакування, розробити та замовити нову упаковку і вже з середини травня на полицях магазинів України з’явиться новий жовто-блакитний краб. Також дуже скоро і решта наших дизайнів стануть більш патріотичними, але це вже більше розраховано на донесення української ідеї до тих країн, куди експортуються наші продукти. А такий бренд-лідер категорії смаженого насіння і народний улюбленець, як «Сан Санич», сподіваюся, стане ще ближчим до кожного українця, кожної української родини.

●Як війна вплинула на атмосферу в компанії та на команду?

З початку цієї підлої, загарбницької війни кожен наш співробітник бере участь у заходах, які допомагають наблизити перемогу. Наші хлопці вступають в ряди ЗСУ та територіальної оборони, ми формуємо та відправляємо продуктові набори та речі у волонтерські центри, на блокпости та нашим воїнам, здаємо кров…
У нас точно ще буде багато часу, щоб сміятися, шуткувати, зустрічатися з друзями і ділитися улюбленими снеками. А зараз гуртуймося та допомагаємо, тільки спільними діями ми переможемо!
З вірою у серці, Snack Production - це Україна!

Слава Україні! Героям Слава!

30.03.2022
Звернення від ГК Snack Production

Партнери, колеги, клієнти, покупці, одним словом - друзі брендів Flint, Big Bob, Chipster’s, Сан Санич, Морські, та інших продуктів всієї Групи компаній Snack Production.

З початку загарбницької війни росії проти України кожен наш співробітник бере участь у заходах, які допомагають нашій Величній Армії скоріше перемогти ворога. Ми вступили до лав територіальної оборони, відправляємо необхідні продукти та речі у волонтерські центри, блокпости та нашим воїнам, здаємо кров… Допоки йтиме війна ми будемо всі свої сили спрямовувати на поміч українцям, нашій Батьківщині та її Захисникам.

Наразі хочемо поділитися результатами того, що вже вдалося зробити, отож :

⚡️ на постійній основі ведеться взаємодія з Дніпровською міською радою щодо підбору вантажоперевізників для гуманітарних конвоїв у міста, які перебувають в зонах бойових дій;
⚡️передаємо паливо на потреби ЗСУ и ТРО;
⚡️ надано 7 одиниць техніки (камази, напівпричіпи, газель, легковий автотранспорт)
⚡️ надані продукти харчування, побутова хімія та побутові вироби (крупи, каші швидкого приготування, консервація, макаронні вироби, пакети від дощу, серветки) на пости ТРО, ЗСУ і Полку особливого призначення «Дніпро-1»
⚡️ виділено допомогу за запитом для Ленінського РВК м.Дніпро, ТРО та ЗСУ
⚡️своєчасно оснащений бронежилетом працівник, якого відправленого до зони бойових дій.
⚡️ найближчим часом надійдуть ще 12 бронежилетів під потреби наших хлопців.
⚡️проводиться забезпечення продуктовими наборами співробітників Компанії. Їх кількість вже налічує 1 260 одиниць.
⚡️ здійснюється транспортне перевезення продуктів харчування, обідів, медикаментів та гуманітарної допомоги до блокпостів та волонтерських центрів.
⚡️здійснено відвантаження круп, цукру, борошна для будинку матері та дитини м. Дніпро.
⚡️виділено кошти на харчові продукти для переселенців з Луганської обл.
⚡️відвантажено макаронні вироби для волонтерського центру «Перемога» м.Дніпро.
⚡️частина співробітників Компанії самостійно готують гарячі обіди для захисників України та розвозять їх до блокпостів.
⚡️ще частина співробітників з власної ініціативи беруть участь у проєктах волонтерських центрів, а саме: збирають гуманітарну допомогу, шукають медикаменти чи плетуть сітки.
⚡️близько 20 працівників центрального офісу та регіонів беруть волонтерську участь у проєкті ««Інформаційно-координаційний центр ГК», який виконує функцію інформаційно-координаційного центру оперативного зв'язку між працівниками ГК у період воєнних дій на території України.

Ми дякуємо керівництву Компанії та кожному співробітнику, які приймають участь у цій важливій справі. Тільки згуртованою командою ми досягнемо одного великого результату.

Також наша команда Snack Production хоче, щоб наші сторінки у соціальних мережах
допомагали та були корисними.
Тому ми збираємо найактуальнішу інформацію: у спеціальних рубриках:

⚡️#SP_ПЕРЕМОГА - патріотизм,
позитив та підняття духу;

⚡️#SP_ДОПОМОГА - волонтерство, благодійність та допомога,
яка потрібна зараз;

⚡️#SP_КООРДИНАЦІЯ - територіальне розташування волонтерських центрів;
пунктів розміщення для людей,
а також інша важлива інформація;

⚡️#SP_ВАЖЛИВО - значущі новині та інформація,
які потрібно щонайшвидше поширити;

⚡️#SP_БЕЗПЕКА - як не постраждати
під час війни та допомогти близьким;

⚡️#SP_АНТИФЕЙКИ - перевірка недостовірної інформації та її спростування;

Долучайтесь та поширюйте! Це може бути корисно Вам і Вашим знайомим.

Snack Production Fb
Flint Fb
Flint Inst
Chipster's Fb
Chipster's Inst
Big Bob Fb
Big Bob Inst
Сан Санич Fb
Сан Санич Inst

30.12.2021
В цю казкову пору вітаємо вас з Різдвом та Новим Роком!

Від усієї команди Групи компаній Snack Production бажаємо вам справжнього зимового дива! Напередоні Нового року та Різдва можливо все, тому вірте у казку та створюйте магічний настрій своїм близьким!

Нехай у вашому домі мерехтить новорічна ялинка, шелестять подарунки та лунає сміх та пісні. Бажаємо, щоб наступний рік був сповненим радісних днів та затишних вечорів у колі близьких! Давайте разом створювати своє щастя та завжди вірити у найкраще!

Веселих та смачних свят!

20.09.2021
Зустрічаємо переможців акції "Хітове літо"!

Ось і закінчилося хітове літо, та не поспішаємо засмучуватися, адже у нас є цілих 3 переможця акції! Все що потрібно було зробити учасникам - це купити улюблені снеки Flint, Сан Саныч і Big Bob з акційною стрічкою в мережі супермаркетів “АТБ”, знайти всередині фішку з кодом і зареєструвати код на сайті https://priz.in.ua.

Запасайся улюбленими снеками та читай інтерв'ю переможців і дізнайся як спіймати удачу за хвіст в наступній акції!

Інтерв'ю з Олександром, виграш - 100 000 грн:

-Олександр, вітаємо Вас з перемогою в акції «Хітове літо»! Поділіться, будь ласка, які були перші думки після того, як Ви дізналися, що виграли головний приз? Які емоції відчули?

-Я був радий! Я спочатку себе налаштовував що зможу перемогти, адже це не перша акція в якій я беру участь. До цього я вже один раз вигравав у подібному заході.

-Це дуже здорово, адже зазвичай ніхто не вірить, поки не отримає приз!

-А я повірив! Більш того, це один з перших кодів, який я зареєстрував і він виявився виграшним!

-В акції брали участь бренди Flint, Сан Саныч і Big Bob. Виграшною для вас стала фішка Flint. Які снеки ви купували найчастіше?

-Ми купували різні снеки! Насіння Сан Саныч, снеки Big Bob. Найбільше люблю Big Bob, часто беру на риболовлю! Взагалі з цими брендами я вже давно!

-Як Ви дізналися про акцію?

-Побачив інформацію на пачці вже на полиці магазину! Було цікаво взяти участь, виграю чи ні!

-Куди плануєте витратити виграш, якщо не секрет?

-Можливо, поміняю машину.

-Що хочете побажати майбутнім учасникам акцій?

-Грайте і вірте у свої сили!

Інтерв'ю з Євгеном, виграш - 200 000 грн:

-Євген, вітаємо Вас з перемогою в акції «Хітове літо»! Поділіться, будь ласка, які були перші думки після того, як Ви дізналися, що виграли головний приз? Які емоції відчули?

-Дуже дякую! Ну які тут можуть бути емоції? Радість!

-Ви відразу повірили що це все реально?

-Так, інформація про акцію була на пачках, хіба може бути по-іншому? Звичайно повірив!

-В акції брали участь бренди Flint, Сан Санич і Big Bob. Виграшною для вас стала фішка Сан Саныч. Які снеки ви купували найчастіше?

-Я купую тільки насіння Сан Саныч! Нещодавно кинув палити, так що насіння їм практично кожен день! Особливо люблю в сріблястій пачці (Сан Санич Преміум з сіллю).

-Так, це відмінний антистрес! А підкажіть, як Ви дізналися про акцію?

-Дуже просто: висипав насіння і мені попалася фішка. Ну я і зареєстрував! А оскільки я купую по пачці майже кожен день, то кожен раз я реєстрував код на сайті!

-Чому вирішили взяти участь в акції?

-Знайшов фішку і вирішив спробувати!

-Чи приймали Ви участь в подібних акціях раніше? Якщо так, то вигравали чи?

-Пробував не раз, але до цього не вигравав!

-Куди плануєте витратити виграш, якщо не секрет?

-На сім'ю! У мене дитині півтора рочки, самі розумієте.

-Що хочете сказати і побажати майбутнім учасникам акцій?

-Пробуйте, грайте, всім бажаю удачі!

Інтерв'ю з СУПЕР-ПЕРЕМОЖЦЕМ Дмитром, виграш - 500 000 грн:

-Дмитро, вітаємо Вас з перемогою в акції «Хітове літо»! Поділіться, будь ласка, які були перші думки після того, як Ви дізналися, що виграли головний приз? Які емоції відчули?

-Я не повірив. А якщо точніше, я повірив що виграв, але не повірив що отримаю приз! Друг побачив моє ім'я на сайті й розповів що я переможець. Я почав дзвонити, але трубку ніхто не взяв. Тільки потім я зрозумів, що просто був вихідний день! А потім в понеділок зі мною зв'язалися і підтвердили що я дійсно виграв! Не передати мої відчуття, коли мені на картку перерахували мій грошовий приз!

-В акції брали участь бренди Flint, Сан Саныч і Big Bob. Виграшною для вас стала фішка Сан Саныч. Які снеки ви купували найчастіше?

-Іноді купую Big Bob, але майже щовечора всією сім'єю любимо їсти насіння Сан Саныч! Такий у нас прикол! Насіння та кінчик. Це принесло удачу!

-Як Ви дізналися про акцію?

-Коли картка "виповзла" з пачки! Сів за комп'ютер і зареєстрував! Ніхто навіть не думав що можемо щось виграти! А ТУТ ВІДРАЗУ ГОЛОВНИЙ ПРИЗ!

-Чому вирішили взяти участь в акції?

-Купували насіння Сан Саныч чисто для себе, а не з метою виграти. І реєстрували картки, які траплялися, от і все! Дуже здорово, що так вийшло!

-Куди плануєте витратити виграш, якщо не секрет?

-Планую інвестувати! Мені вже не 20 років, щоб купити машину, телефон і поїхати на море! Зараз думаємо над різними варіантами, але швидше за все це буде бізнес!

-Чи брали Ви участь в подібних акціях раніше? Якщо так, то чи вигравали?

-Періодично так, щось реєстрував. Але виграв перший раз! І відразу головний приз!

-Що хочете сказати і побажати майбутнім учасникам акцій?

-По-перше, я приємно здивований що це дійсно сталося! Обов'язково спробуйте і в один прекрасний день і вам пощастить!

24.08.2021
З урочистим святом, люба Україно!

З урочистим святом, люба Україно!

Вітаємо з ювілейним Днем Незалежності!

Вже 30 років ми пліч-о-пліч проходимо всі випробування та будуємо спільне майбутнє. Бажаємо щоб ваша душа завжди відчувала свободу, а серце вірило у добро. Взаємна підтримка та допомога один одному – це те що робить нас єдиним вільним народом. Пам’ятаємо, що Україна – це ми! Давайте починати з себе, та кожен вносити свій вклад у добробут нашої країни! Миру, затишку та радості кожній родині! Щиро ваша, команда Snack Production.