Новини

04.07.2022
Взаємопідтримка та взаємодопомога - суперсила українців

Взаємопідтримка та взаємодопомога - суперсила українців, що наближає нас до Перемоги!
Наша команда також працює на Перемогу та допомагає благодійним фондам та волонтерам.💛💙
Цього разу ми відправили снеки для фонду відомої української співачки Наталі Могилевської! Дякуємо за теплі слова!
“Друзі, мій благодійний фонд продовжує роботу і до нашої спільної мети ще раз долучилася Група компаній Snack Production (Star Brands). Усім знайомі бренди Flint, Big Bob, Chipster's та Сан Санич. Вони передали 200 ящиків своєї продукції! Я завезу нашим захисникам та захисницям, а також наші волонтери передадуть до переселенців. Ведуть всі дороги нас до перемоги! Дякую! Продовжуємо допомогати далі”

29.06.2022
Добрі історії від “Star Brands” ️продовжуються!

Добрі історії від “Star Brands” ️продовжуються!
Сьогодні ділимося новиною про гуманітарну допомогу від снекових брендів! Наша команда разом з відомою блогеркою та волонтеркою Оленою Мандзюк передали продукцію Flint, Big Bob, Chipster‘s та Сан Санич для Захисників та людей, що зараз вимушено покинули свої домівки та перебувають у більш безпечних місцях.🙏

Дякуємо Олені за співпрацю та теплі слова: “...Наші знайомі та улюблені бренди Flint, Big Bob, Chipster‘s та Сан Санич передали 100 ящиків гумантіарної допомоги💛 більшу частину ми відправимо військовим на передову, з частинкою зберемо продуктові пакети та залишимо у прихистку для вимушених переселенців 🤍…”

Слава Україні та ЗСУ! Віримо у найкраще та працюємо далі на Перемогу!

24.06.2022
З Днем Народження, Star Brands!

Cьогодні дуже важливий день для нашої команди - день народження Групи Компаній!
Вітаємо кожного колегу за професионалізм, безмежну відданість та любов до своєї справи! 💛💙
Щиро вдячні кожному споживачу, саме для Вас ми вдосконалюємося та продовжуємо створювати нові продукти! Також висловлюємо подяку нашими дорогим партнерам! Ми разом пройшли через багато пригод та випробувань завдяки старанній роботі, натхненню та ефективній співпраці! 😊
Разом ми створимо ще багато зіркових брендів і саме сьогодні ми раді представити вам нову назву Групи Компаній - “Star Brands”! 💫 ⭐️
З Україною в серці, віримо у світле майбутнє!

17.06.2022
Героям потрібно допомагати!

Наші захисники - справжні супергерої, але навіть героям потрібно допомагати для спільної перемоги!
Тому ділимося частинкою наших добрих справ! Наша команда передала снеки на передову - сухарики "Flint" та насіння "Сан Санич".
Сподіваємося, що це додало трохи енергії та бойового настрою нашим Захисникам та Захисницям!
Віримо у Перемогу України!

13.06.2022
Рухаємося до Перемоги, допомагаючи ЗСУ, ТРО та переселенцям!

Рухаємося до Перемоги, допомагаючи ЗСУ, ТРО та переселенцям!
Наша команда передала 300 ящиків українських снеків на потреби захисників, захисниць та людей, які виїхали з тимчасово окупованих територій!
💙💛Смаколики брендів “Flint”, “Big Bob”, “Chipster`s” та “Сан Санич” вже поїхали на передову та до прихистку переселенців відомої телеведучої Лесі Нікітюк.

Дякуємо Лесі за співпрацю у добрій справі та за такі приємні слова:
"група компаній Snack Production, куди входять наші улюблені українські бренди Flint, Big Bob, Chipster‘s та Сан Санич, передала мені 300 ящиків своєї продукції! Більша частина якої піде військовим, які зараз знаходяться на передовій, а інша залишиться в моєму Прихистку для вимушених переселенців🙏 Дякую Flint, Сан Санич, Big Bob та Chipster`s за допомогу!

З такими людьми наша перемога наближається ще швидше!"
У Єдності - наша сила, українське для рідної України!

03.06.2022
Спільними зусиллями команда Snack Production продовжує допомагати нашим рідним українцям

Спільними зусиллями команда Snack Production продовжує допомагати нашим рідним українцям у такий важкий час.

Минулого тижня наш "Хуторок" разом з відомою українською співачкою Наталією Могилевською відвантажив чергову партію надважливої гуманітарної допомоги: 3 тонни продукції нашого виробництва вирушають до Донецької області, а також на кухні, де героїчні повари приготують смачні страви для ЗСУ.

Також "Хуторок" разом з нашим другом Дядею Жорою реалізували відвантаження більше 4 тонн продукції для допомоги цивільному населенню! Борошно, крупи та макарони вже пакують в продуктові набори на Харківщині.

Найвідоміша телеведуча України Марія Єфросиніна опублікувала подяку бренду «Хуторок» за надану допомогу : Українські селища отримали понад 5 тонн продукції від ТМ "Хуторок". Продукти вже відправились на допомогу людям, які були вимушені покинути свої домівки.

Переборемо! Пересилимо! Переможемо! Слава Україні!

19.05.2022
Працюємо на спільну перемогу!

Всі українці працюють на спільну перемогу, не покладаючи рук. Наша команда такоже не відстає та надає допомогу населенню та захисникам. Тільки на минулому тижні ми відправили понад 6 тисяч позицій продукції першої необхідності: борошно, різні крупи, макарони, цукор - все, щоб підтримати наш народ та нарешті відчути жадану ПЕРЕМОГУ!

💙💛Відома телеведуча та блогерка України - Леся Нікітюк, опублікувала подяку бренду «Хуторок» за небайдужість та допомогу : Місто Хмельницький отримало понад 5 тонн продукції від ТМ "Хуторок" Продукти вже відправились Західною Україною на допомогу нашим рідним українцям, які через російську агресію були вимушені покинути свої домівки.

💙💛Благодійний фонд на чолі з Сергієм Притулою реалізовують величезну допомогу для цивільного населення, а також для наших ЗСУ. Минулого тижня ТМ "Хуторок" надала 5 тонн продукції в асортименті для БО "Фонд Сергія Притули" для допомоги та підтримки українців

Підтримувати та допомагати - наша спільна справа! Слава Україні! Слава Україні

05.05.2022
Допомога яку надає Snack Production

Зробити добру справу - це не лише допомогти тому, хто цього потребує. Адже історії про гарні вчинки надихають людей та роблять цей світ добріше. Тому сьогодні у #SP_ДОПОМОГА ми продовжимо розповідати про допомогу, яку надає Snack Production.

За останній тиждень наша команда надала допомогу на суму понад 125 000 грн, на яку воїнам передано: харчові продукти; каші швидкого приготування; готові страви; серветки; мобільна техніка (коптер, смартфон).

Спільними зусиллями нашої команди разом з представниками відомої інформаційної агенції "Інформатор.ua", героям на передову були передані на сумму понад 100 000 грн додатково: ноутбук; каски 10 штук; взуття; десятки пакетів з продукцією.

Тож єднаймося для добрих справ! Разом ми переможемо!
Віримо у наших воїнів, віримо в Україну!

25.04.2022
Волонтерська діяльність ГК Snack Production

Смак Перемоги вже витає в повітрі, адже увесь світ вірить в Україну та захоплюється сміливістю українців. Нам допомагають усі цивілізовані країни,бо за нами правда. Кожен українець бореться на своєму фронті.
Не можемо залишитись осторонь і ми, тому Snack Production, наші співробітники, власники компанії та наші генеральні партнери об’єдналися і діють як єдина команда. Ми задіяли усі можливі ресурси для допомоги Україні.
Нашою потужною командою вже передано допомоги на потреби ЗСУ та ТРО на суму майже 4 000 000 грн, а також передано допомоги для потреб постраждалих від збройної агресії рф та внутрішньо переміщених осіб із зони бойових дій на суму більше 350 000 грн, і ми не будемо на цьому зупинятись, далі - більше! Окрім цього, наше виробництво працює в посиленому режимі, щоб продукти наших брендів були доступними для кожного.

💙💛Пліч-о-пліч наша команда займається волонтерською діяльністю для України:
⚡️Проводиться забезпечення готовими стравами працівників телебачення;
⚡️ Проводиться забезпечення продуктовими наборами шкіл та закладів, що приймають постраждалих від збройної агресії рф та внутрішньо переміщених осіб з окупованих територій;
⚡️Відвантажуються продукти харчування для волонтерських центрів та благодійних організацій;
⚡️ Здійснюється транспортне перевезення гуманітарної допомоги до блокпостів та волонтерських центрів. Велику роль зараз відіграє допомога безпосередньо нашим хоробрим ЗСУ та ТРО.
На даний момент багато хлопців та дівчат нашої команди та з компаній наших генеральних партнерів вже у лавах ТРО та ЗСУ захищають нашу країну. Наша команда на постійному зв’язку з ними і намагається забезпечити їх амуніцією та надати іншу необхідну допомогу.

Також, хочемо поділитися, як вдалося допомогти нашим захисникам у ТРО та ЗСУ:
⚡️ Snack Production разом зі своїм Генеральним партнером з транспортних перевезень Eurogrouptrans передали паливо, 7 одиниць вантажної техніки та 5 одиниць легкових транспортних засобів для потреби ЗСУ;
⚡️ надана гуманітарна допомога на пости ТРО, ЗСУ і Полку особливого призначення «Дніпро-1»
⚡️ виділено допомогу за запитом для Ленінського РВК м.Дніпро, ТРО та ЗСУ
⚡️ Намагаємось забезпечити бронежилетами наших хлопців та дівчат у зонах бойових дій.

Наші співробітники з власної ініціативи займаються волонтерською діяльністю у вільний від роботи час:
⚡️Готують гарячі обіди для захисників України;
⚡️Беруть участь у проєктах волонтерських центрів, а саме: збирають гуманітарну допомогу, шукають медикаменти чи плетуть сітки.
⚡️Близько 20 працівників центрального офісу та регіонів беруть волонтерську участь у проєкті «Інформаційно-координаційний центр ГК»

Це неповний перелік нашої допомоги, яка так важлива для рідної країни в ці часи.
Разом ми неперможні!
З вірою у серці, все буде Україна!🇺🇦

13.04.2022
Інтерв’ю з директором департаменту маркетингу Євгеном Разуваєвим

Сучасний світ сповнений турбулентності, а у такій динамічній сфері як маркетинг, необхідно не тільки слідкувати за трендами та адаптувати цілу стратегію бренду до змін, а ще й ефективно та влучно застосовувати маркетингові тактичні підходи таким чином, щоб вони працювали на користь іміджу бренда та компанії в цілому. Ми ще не встигли оговтатися від пандемії, як сталося нове шокуюче потрясіння – вторгнення росії в Україну. Початок війни прогнозували, але у це просто неможливо було повірити: більшість людей були переконані, що напад сусідньої держави на європейську країну просто неможливий. Але 21 сторіччя вчить нас «ніколи не казати ніколи», все що нам залишається – це прийняти страшну реальність та навчитися в ній виживати не тільки людям, але і бізнесу. Нижче у інтерв’ю з директором департаменту маркетингу Євгеном Разуваєвим ми розглянемо, як діяти брендам у сьогоднішній реальності на прикладі міжнародної Групи компанії Snack Production, що родом з України, до портфелю брендів якої входять: «Flint» «Сан Санич», «Big Bob», «Chipster`s», «Морські» та інші.

●Яке найголовніше питання виникло у маркетологів в умовах війни?

Мій викладач на курсі «mini MBA in Brand Management», широко відомий професор маркетингу Марк Рітсон у перших же рядках своєї авторської колонки для міжнародного видання «Marketing Week» декілька днів тому написав слова, які більше ніж місяць пульсують у скронях майже кожного українського маркетера та більшості адекватних людей з усього світу: «Бренди, які залишаються в росії, роблять заяву про підтримку путіна. Бренди, які продовжують вести бізнес в росії, не заслуговують жодної підтримки в нашій галузі (маркетингу)».

●Що б Ви сказали про бренди, які залишилися на російському ринку?

Про компанії, що вперто продовжують заперечувати очевидне та відмовляються йти з бізнесу на території країни-агресора, бренди, що досі вагаються, та транснаціональні бізнеси, що не одразу, але «прозрівають», та продають свої активи, навіть, якщо спочатку притримувалися доволі консервативної політики на кшталт деяких міжнародних пивних корпорацій, написано вже не мало. І буде написано ще багато. І будуть, напевно, розкриті карти ще й таких організацій, що публічно декларують закриття частини свого бізнесу, але продовжують сповна поповнювати військовий бюджет агресора і навіть шукають шляхи обходу своїх же заяв, а деякі з них, типу припинення інвестицій в рекламу, прямо порушують. Але всьому свій час. Я хочу розказати про те, через які потрясіння та зміни пройшли наші бренди та Компанія за останні майже півтора місяця з початку війни.

●Чи був заготовлений запасний план маркетингових дій на випадок війни?

24 лютого стало тим днем, до якого, напевне, можна було підготуватися і з маркетингової та бізнесової точки зору, але я гадаю, що навіть для найбільш розважливого стратега маркетинг під час війни – це абсолютно новий досвід, який всі ми вимушені прожити, навіть попри повне небажання. Одне з перших питань, чи залишати активні рекламні комунікації, було вирішене само собою. Перехід топових телеканалів у формат новинного марафону, тотальна неможливість займатися повноцінним продакшеном у перші тижні війни, неслаба така розгубленість, та чого там зменшувати, місцями реальний страх за безпеку сім’ї, рідних та близьких множили усі варіанти стратегій, що ретельно готувалися нашими командами протягом декількох місяців, на нуль. Більше того, незважаючи на практично ручне керування бізнесом, продажами, що рухнули майже на порядок, потрібно було оговтатися самому, привести команду до тями і спочатку зайнятися невідкладними діями та рішеннями, а трохи згодом почати також із стриманим оптимізмом збирати думки та намагатися оформити їх у декілька сценаріїв розвитку брендів компанії у повоєнний час.

●Як саме змінився маркетинговій підхід, які рішення були прийняті в першу чергу?

Першим рішенням після нетривалого періоду було забезпечення безпеки родин, яким займалась більшість наших людей, та переміщень всередині країни, було розгорнути на всіх соціальних майданчиках та платформах наших брендів активний інформаційний фронт, направлений на підтримку високого морального духу нашої аудиторії. На противагу шаленій кількості негативної інформації, що неслася з усіх боків, ми зробили нашою основною метою множення та підсилення позитивної та корисної інформації.

●На що спрямованій контент вашого так званого «інформаційного фронту»?

Наша діджитальна команда тепер починає кожен день із добірки позитивних новин, що трапилися за минулу ніч та попередній день – успіхи наших військових, важливі міжнародні заяви та підтримка нашої країни, регіональні та локальні перемоги. А протягом дня з’являються публікації з такими хештегами, як #sp_перемога, #sp_корисно, #sp_безпека, #sp_антифейки, тощо.

●Як саме змінилася комунікація ваших брендів?

За позиціонуванням майже всі наші бренди – це «свої хлопці» та «жартівники», тож ми намагалися утриматися від неприроднього для нас пафосу, та продовжувати підбадьорювати людей, а отже команда креаторів та дизайнерів продовжує працювати над тим, щоб міцні вирази, цитати та меми цього суворого часу пройшли крізь характери наших бренд-персонажів, та отримали нову силу за допомогою Санича та його родини, чілера з Chipster`s, забиватора Flint та цілої ватаги нових мескотів Big Bob. Тут є історії і про насіння в кишенях окупантів, і про тракторний батальйон, і про гусаків з біолабораторії, і про банку томатів спайсі та ворожі дрони, і про заспокійливий чіл у виконанні деяких радників ОП, і, звичайно ж, про міцні горішки наших воїнів.

●Чи є зміни у продуктовий стратегії, що стосовно виходу новинок?

Паралельно велася робота над адаптуванням продуктової стратегії. Більшість проектів з розробки і лончу нових продуктів були, на жаль, поставлені на паузу. Також з огляду на майже повну блокаду країни з трьох боків та ускладненням, подорожчанням та затримками у логістиці, дуже гостро стало питання залишків як готової продукції, так і усіляких компонентів для виробництва продуктів від сировини до пакувального матеріалу та спецій. Але були і більш неординарні виклики.

●Про які саме неординарні виклики йдеться? Чи можете навести приклад, будь ласка?

За останній місяць антиросійські настрої злетіли майже до небес, і тепер, як багато хто каже, світ поділився на чорне та біле без будь-яких напівтонів, але «зрада» тепер може миттєво прилетіти навіть за кольори, які використовує бренд, і дорікання сиплються без розбору та без уваги на те, яку позицію насправді займає бренд або компанія, чи ведуть вони активну проукраїнську діяльність, чи донейтять, чи сумлінно волонтерять. Одним з таких прикладів є найбільша продовольча мережа «АТБ». Комбінація червоного, синього та білого кольорів у фірмовому стилі компанії неодноразово призводила до спалахів хейту з боку диванного інтернет-війська. Хоча зазвичай експерти з брендингу та айдентики кажуть, що синій символізує довіру та силу, а червоний збудження та молодість. Також є асоціації й іншого порядку, наприклад, синій може символізувати море, а червоний – колір деяких морепродуктів, то ж доволі часто використовується у морських продуктах, або ж, як в нашому випадку, снеках з популярними смаками риби та морепродуктів. Отже, ми розуміли, що деякі дизайни, які не викликали такого сильного збудження до 24.02 наразі можуть сприйматися зовсім по-іншому у контексті війни.

●Чи були проведені якісь покращення дизайну брендів Компанії в цьому контексті?

Теорія досить швидко знайшла підтвердження у вигляді запитання про недоречність сполуки кольорів моря та крабів на одному з наших продуктів. Тут не було чого сперечатися і запитувати, чого ж це викликає обурення тільки тепер, зараз це точно недоречно і ми швидко намагалися виправити ситуацію. Тим більше, що до блакитного ідеально пасує… жовтий! Будемо вважати, що на пачці чипсів зі смаком крабу він також буде символізувати пісок. І хоча це було доволі непросто в теперішній час (дякую нашій команді продажів та логістики), але ми знайшли змогу вилучити з продажу та повернути з усіх наших складів на території України продукт в старому дизайні пакування, розробити та замовити нову упаковку і вже з середини травня на полицях магазинів України з’явиться новий жовто-блакитний краб. Також дуже скоро і решта наших дизайнів стануть більш патріотичними, але це вже більше розраховано на донесення української ідеї до тих країн, куди експортуються наші продукти. А такий бренд-лідер категорії смаженого насіння і народний улюбленець, як «Сан Санич», сподіваюся, стане ще ближчим до кожного українця, кожної української родини.

●Як війна вплинула на атмосферу в компанії та на команду?

З початку цієї підлої, загарбницької війни кожен наш співробітник бере участь у заходах, які допомагають наблизити перемогу. Наші хлопці вступають в ряди ЗСУ та територіальної оборони, ми формуємо та відправляємо продуктові набори та речі у волонтерські центри, на блокпости та нашим воїнам, здаємо кров…
У нас точно ще буде багато часу, щоб сміятися, шуткувати, зустрічатися з друзями і ділитися улюбленими снеками. А зараз гуртуймося та допомагаємо, тільки спільними діями ми переможемо!
З вірою у серці, Snack Production - це Україна!

Слава Україні! Героям Слава!